08/06/2015

Biešu smoothie (?)

Bietes un kāļi, šie divi dārzeņi, manuprāt, neiederas ēdienos bez termiskās apstrādes. Biete, hmm, vienīgi sulās... Bet ar to man ir nelāgas asociācijas.
Ar šo smoothie centos uzveikt, daļēji arī uzveicu, savus aizspriedumus. Parasti gan pieturos pie "ja organisms neprasa, tad nav nepieciešams". Šoreiz lieta tāda, ka prasās bietes, bet termiski apstrādātas. Centos mazliet apmānīt sevi :D

Recepte:
  • 0,4 mazas bietes (bet jāliek pakāpeniski, lai nepieliekas pārāk daudz)
  • 0,5 līdz 1 avokado (atkarībā, cik krēmīgu vēlaties)
  • 1 sauja svaigas/saldētas zemenes
  • 1,5 saldēts banāns
  • mazliet ūdens (ja vēlaties ar salmiņu dzeramu smoothie)
Rezultāts:
Gluži par smoothie rezultātu nenosauktu (es nepievienoju ūdeni), drīzāk smoothie deserts, ēdams ar karotīti un papildināms ar granolu. Man liekas, ka klāt derētu šokolādes granola, šoreiz gan neizmēģināju šādu kombināciju. Visas iespējas Jums to izdarīt pirmajiem un pastāstīt, kā garšoja :)
Garša ir interesanta, bet labi balansēta. Nezināju, ka bietes "draudzējas" ar zemenēm. Šajā smoothie pats galvenais ir nepielikt tās pārāk daudz, lai garša ir nojaušama, bet ne dominējoša. Man patika, ka zemenes un banāns bija saldēti, tas piešķīra desertam lielisku konsistenci un pieļauju, ka nomāca biešu garšu.
Sajūtas ēdot/dzerot šo smoothie man bija dalītas. Gribas teikt, ka nelielos daudzumos, tas ir lielisks, patiešām izdevies eksperiments. Labs veids, kā uzņemt visu labāko no bietēm...Tomēr smadzenes nespēj pieņemt svaigās bietes, ak šie aizspriedumi...


No comments:

Post a Comment