05/06/2015

Arbūzu slushie

Mazliet smieklīgi, bet esmu atradusi ideālu vēsuma avotu karstajām vasaras dienām. Kādēļ smiekīgi? Jo recepte ir tik neiedomājami vienkārša un pat aizdomīga. Šo dzērienu es sauktu par mono-smoothie.

Recepte:
  • Saldēti arbūza gabali
  • Nesaldēti arbūza gabali
  1. Visu blenderē un pasniedz aukstu (aptuvenās proporcijas 1:1).
  2. Bauda un priecājas :)
Rezultāts:
Šo dzērienu es taisīju ar lielām bažām un aizdomām, ka arbūzs tiks sabojāts. Bet kļūdījos. Šis ir mans pirmais mēģinājums, gatavot šāda veida auksto dzērienu, bet noteikti ne pēdējais. Kad pa īstam sāksies arbūzu sezona, testēšu visdažādākās kombinācijas, protams, pastāstīšu arī Jums, kas man garšo labāk, kas ne tik labi :)
Šis dzēriens ir maksimāli izteiksmīgs un arbūzīgs. Tas nav ūdeņains un bezgaršīgs. Es dzēru uzreiz un negaidīju, kamēr sasils šis brīnišķīgais mono-smoothie. Sajūtas dzerot ir pat ļoti atvēsinošas, tas ir ļoti ledains. Nezināju, ka arbūzs tā uzņem aukstumu :)
Viennozīmīgi vasaras must have!!!

*!!!!!!! Arbūzu ieteicams saldēt uzreiz pirms lietošanas, jo ilgstoša glabāšana maina tā garšu!


No comments:

Post a Comment