11/04/2015

Kokosriekstu shake

Ko darīt ar kokosriekstu pienu?
Var gatavot pudiņu, taisīt milkshake un, protams, smoothie. Šoreiz par milkshake. Tas ir njamī-njamī-njamiiii. Garšīgs un salds-salds-sāaaaaalds :)))
Taisīju divas reizes, otrajā reizē pieļāvu kļūdu, testējot, kā būtu, ja nenokāstu kokosriekstu biezumus, nu nebija labi. Beigās (bija jau pievienots banāns) vienalga kāsu tos nost, tikai laiku tas prasīja daudz vairāk.
Recepte:

  • kokosriekstu piens
  • banāns (NESALDĒTS)
  • dateles
  • smalcināts ledus
  1. Sablenderē dateles. To daru pirms pārejo sastāvdaļu pievienošanas, jo citādi tās īsti nesašķeļas un paliek lieli gabali.
  2. Pievieno pienu un banānu/us, sablenderē. Jāpievieno svaigi banāni, jo saldēti pazemina temperatūru un sasaldē pienā esošo kokosriekstu eļļu. Tā pielīp traukam, kurā blenderē.
  3. Šeit nerakstīšu cik kas jāliek, jo tas ir atkarīgs no tilpuma un tā cik saldu dzērienu vēlaties. Tā aptuveni, es lieku 2 banānu, 4 dateles un 2 glāzes piena.
  4. Pievieno ledu.
Rezultāts:
Grūti pat izteikties, patiesībā vispār grūti ir būt ēdiena kritiķim un vērtētājam. Kā jau daudzas reizes esmu minējusi, gaumes dikti atšķiras, vienam patīk, citam - nē. Es cenšos būt adekvāta, ņemiet par labu :D
Šo kokteili gatavoju kopā ar brāli, viņš izdzēra un lūdza lai es taisu vēl vienu porciju. Es iedevu līdzi maisu ar skaidiņām un recepti, nu viņš būs milkšeikots katru dienu :D
Bet atgriežoties pie vērtējuma, man garšoja. Ne katru dienu tādu varētu dzert, bet visnotaļ bieži. Man jau garšo tās saldās lietas.
Noteikti jāpievieno ledus, tas atsvaidzina dzērienu un uzlabo garšu.


No comments:

Post a Comment