08/04/2015

Greipfrūtu - zemeņu smoothie

Labrīt!
Mana diena parasti sākas agri. Viena no pirmajām rutīnas darbībām ir brokastu smoothie. Pēdējā laikā esmu aizrāvusies ar ideālas kombinācijas meklējumiem. Līdz šim esmu atradusi savu ideālo greipfrūta smoothie, tomēr es neapstājos, jo gribu atrast vēl un vēl. Eksperimentēju, esmu mācījusies daudz, iemācījusies daudz. Nu jau zinu dažādus knifiņus, ar tiem arī cenšos dalīties. Kopumā tas ir dikti aizraujoši. Katra darbība dod rezultātu, katrs produkts garšu. Gribētos jau tā, ka visas kombinācijas izpildās un garšo, bet, jo vairāk miksēju, jo saprotu, ka tā nav.
Pēdējā laikā man prasās citrusaugļus un skābumu, tā nu lūk, arī šorīt tapa kas skābāks, ne tik salds un tipisks.
Recepte:
  • svaigi spiesta 1 greipfrūta sula
  • 2 saujas saldētu zemeņu
  • 1 gatavs banāns
  • mazliet ingvera
Rezultāts:
Mazliet rūgts, ne pa visam ne salds. Baudāms un izgaršojams.
Pievienoju saldētas zemenes, tādēļ dzēriens iegūst atspirdzinājumu, konsistence- krēmīga.
Vienmēr uzskatīju, ka ingveru nedrīkst pievienot, ka tas neiederēsies un būs tipiska ingvera garša, bet tā nav! Patiesībā visas šīs sastāvdaļas lieliski papildina viena otru. Ir vērts pamēģināt šo veselīgo smoothie :)


No comments:

Post a Comment