08/04/2015

Nātru zaļais kokteilis

Šis rīts ir burvīgs rīts, jo man beidzot izdevās samiksēt nātres pieņemamā kombinācijā. Vairāki mēģinājumi bija ne visai veiksmīgi, bet šis - tīri labs.
Priecē tas, ka esmu saņēmusies un gatava eksperimentiem tieši ar nātrēm. Ēst nātres, man tas neliekas dīvaini, nepieņemami vai kā citādi atbaidoši. Drīzāk to nedarīju slinkuma un nezināšanas dēļ. Esiet atvērti un drosmīgi, nobaudiet arī Jūs! Nātres ir ārkārtīgi vērtīgas un sniegs Jums daudz vitamīnu un olbaltumvielu. Nātres ir olbaltumvielām bagātākais lapu dārzenis, tās satur neaizstājamās aminoskābes. Lietojiet tās kopā ar citrusaugļiem, jo tad labāk uzsūksies nātrēs esošais dzelzs.
Recepte:

  • gatavs banāns
  • liela sauja nātru
  • svaigi spiesta apelsīnu sula (2 apelsīni)
  • 1/4 citrons
  • saujiņa upeņu
Rezultāts:
Zaļajā kokteilī ir jaunās nātres, kuras nav tik asas, tādēļ pietika ar noskalošanu vēsā ūdenī. Esmu gan lasījusi, ka tās vajag plaucēt, lai nedzeļot mutē..
Lielais prieks ir arī par to, ka es sapratu, kādēļ smoothie tiek taisīti ar apelsīnu sulu nevis blenderētiem apelsīniem. Tādā veidā dzēriens kļūst šķidrāks, nav nepieciešams pievienot papildus ūdeni, kā arī apelsīnu garša ir koncentrētāka. Turpmāk nebūšu slinka uz sulas spiedes mazgāšanu un savos smoothie/zaļajos koktēļos pievienošu tieši sulu!
Šajā dzērienā ir jūtama nātru savdabīgā garša, bet tā lieliski kombinējas ar citrona sulu un pārejām sastāvdaļām.
Veiksmīgu Jums šo dienu, lai izdevies nātru koktēlis :)

No comments:

Post a Comment