11/04/2015

Cukīnī nūdeles ar tomātiem

Šodien saņēmos un pagatavoju izslavētās cukīnī nūdeles. Visu laiku māca skepse, ka nekas dižs jau tur nav gaidāms, bet ziniet, ir gan. Šis ir mans pirmais mēģinājums un noteikti ne pēdējais. 
Recepte (2 lielas porcijas):
  • 2 vidēja lieluma cukīnī
  • 4 tomāti
  • mazie tomāti
  • 2 avokado
  • 30 g dilles
  • mazliet lociņu
  • pipari, sāls, citronpipari vai citas garšvielas pēc izvēles

  1. Sagriež cukīnī, izmantojot spiralizeru vai mizojamo nazi.
  2. Atsevišķi blenderē 4 lielus tomātus un 1/2 avokado (pērku mazos, ja ir liels avokado, tad liek 1/4).
  3. Sablenderētajai masai pievieno atlikušo avokado (1.5), sagrieztu kubiņos un mazos tomātiņus, pārgrieztus uz pusēm. Man mājās nebija mazo tomātu, tādēļ ēdienam pievienoju lielos.
  4. Sablenderētajai masai pievieno dilles, lociņus un garšvielas.
  5. Dekorē ar saules puķu sēkliņām un cherry tomātiem.
  6. Var pasniegt ar cukīnī maizi.


Rezumē:
Viegls, bet sātu sajūtu veicinošs ēdiens. Ideāls vasarai, ideāls cilvēkam un veselībai. Izmaksu ziņā (vasarā, kad dārzeņu cenas ir daudz zemākas nekā ziemā) nesanāks dārgs, tikai ideālā gadījumā nepieciešams spiralizers. Mans spiralizers vēl atrodas veikalu noliktavās, tādēļ liku lietā izdomu un sagriezu cukīni ar mizojamo nazi. Ar spiralizeru konsistence būtu bijusi vilinošāka un ēšana vieglāka, kā arī pieļauju, ka garša būtu mazliet labāka. Es esmu no tiem cilvēkiem, kuri uzskata, ka ir nozīme tam, kādā formā/lielumā tiek sagriezti augļi un dārzeņi.
Visu dzīvi man likās, ka cukīnī, kabačus un ķirbjus nekādā gadījumā nedrīkst ēst svaigus, termiski neapstrādātus. Kopš esmu pievērsusies svaigai ēšanai, salātos pievienoju cukīnī, bet mazākos apmēros. Šis man bija liels eksperiments, izdevies eksperiments. Nezinu kādēļ, bet man gribas salīdzināt šo ēdienu ar auksto zupu, iespējams, ka diļļu dēļ!
Šis ēdiens tiks atkārtots, testēšu arī dažādas variācijas un ziņošu Jums par tām!
Lai labi garšo :) un cerams, ka Jums garšos tik pat ļoti kā man :)

No comments:

Post a Comment