22/03/2015

Tukšs ledusskapis vs bardaks vēderā

Ir pagājuši gandrīz četri mēneši kopš dzīvoju ar jaunu apņemšanos, ar jaunu domu par savu dzīvesveidu, precīzāk par ēšanas paradumu krasu maiņu. Šajā laikā man iet visādi, ir bijuši brīži, kad gribētos apēst visu lielveikala saldumu plauktu saturu, dienas, kad vairs negribas neko. Esmu eksperimentējusi ar produktu kombinācijām, ir atklātas veiksmīgākas kombinācijas un ne tik labas. Bija apelsīnu bums, ābolu bums, nebija bijis tikai padošanās bums...Arī tas pienāca. Ilgi gaidīju, kas būs tie ēdieni, kurus mans organisms pieprasīs, pieprasīs no "vecās dzīves". Tie nebija šašliki (pikniku laiks jau sācies), ne jogurti, pat ne mana vājība - cepumi! Izpaudās bērnības garša, mana nostaļģija - vārītā krēma bulciņa/s. Neliedzu sev tās, diemžēl, jo efekts pēc tām bija negaidīts. Man izsitās alerģija uz sejas, parādījās dīvainas iesnas, vēdera error un galvassāpes, iespējams sagadīšanās, bet iespējams, ka nē! 
Ar šīm bulcinām viss nebeidzās, es nokaunos, bet ieēdu "svetlanas cepumus", nu pašsajūta uz mirkli bija fantastiska, pēc tam "saldumu lomkas". Atziņa - NAV VĒRTS!!, bet ir tik viegli krist kārdinājumā, jo apkārt ir tik daudz lietas/vietas utt, kas burtiski cenšas ieraut kārdinājumā...
Nav jau viegli noturēties, ja regulāri nāk ciemiņi, kuriem tiek klāti bagātīgi galdi, ejam ciemos, kur situācija ir vēl trakāka :D Šodien ciemojāmies pie vīra ģimenes, kura tikko atgriezusies no Šveices, lieki teikt, ka atveduši daudz jo daudz gardumu! Sākot ar 100000 veidu gaļām, beidzot ar SALDUMIEM. Tie saldumi mani dara traku :D  Vafeles, cepumi, mmmm. 
Tomēr esmu pārsteidzoši stipra, nezinu pat kur manī tāds spīts pret pasaules kārtību?, pret ēšanas propagandām? vai pret ko!? 
Esmu vēl "klusā svaigēdāja" (nu neesmu svaigēdāja, bet par tādu vēlos kļūt), par manu trako ēšanas paradumu maiņu zin tikai mana ģimene un vīrs. Laikam vēl neesmu gatava aizstāvēties no apkārtējo viedokļiem, jautājumiem un pārmetumiem. Reizēm man liekas, ka es jau zinu labāk kā vajag ēst dzīvot utt (pati par to smīkņāju), bet mana pārliecība par to, ka gaļa un piena produkti nav tā labākā barība cilvēkam, to nu es zinu noteikti! 
Iepriekš minētā "noraušanās" man ļāva saprast, ka mans ķermenis vislabāk jūtas ēdot svaigi, bez liekām garšvielām, liekām darbībām ar ēdiena apstrādi! Tā nu es sevi noaudzināju (jauki un mīļi :D) un devos uz veikalu medībās. Bildē redzami mani guvumi. Pirmie Latvijas redīsi, ar to varu pasludināt pašmāju gardumu laiku par atklātu :)) 



No comments:

Post a Comment