14/03/2015

KĀ MAN SOKAS AR SVAIGĒŠANU!?

Klausos/skatos/lasu, mācos un izglītojos. Esmu sapratusi, ka tik vienkārši nav un nebūs. Galvenā atziņa, viss ir jādara pakāpeniski, liekas, ka kādu laiku būšu vegāne vairāk nekā svaigēdāja (nē-nē, es nepadodos :D), iemesls tam ziema un finanses, kā arī izglītošanās posms!
Skatos youtube pieredzes stāstus un ieteikumus krievu, angļu un latviešu valodā. Video krievu valodā ir vislabākie, jo ir pamatoti medicīniski un salīdzinot ar angļu valodas video, nav pašdarbība (viss tiek darīts ar prātu un saprašanu kas un kādēļ)! Informācija latviešu valodā ir pārāk maz, kopumā, latvieši ir pārāk neizglītoti un tādēļ ir tik daudz cilvēku ar veselības problēmām, manuprāt. Šīs problēmas pastiprina “piena un gaļas kults”. Nu nav šīs produktu grupas cilvēkiem vajadzīgas un nepieciešamas, daudzi to pat nav dzirdējuši, tie kas ir, spītīgi turas pie sava, ka tās ir muļķības! Es, protams, nevienam neuzspiedīšu savu viedokli, bet, mīļie cilvēki, palasiet grāmatas, zinātniskos rakstus par šīm tēmām, pirms nonicināt vegānu domu gājienu! Nepiekrītat, tad vismaz centieties pieņemt, ka viedokļi ir dažādi! Mazliet skarbi, bet man nākas saskarties ar negācijām par savu izvēli, tas patiesi ir apgrūtinoši.
Runājot par mani, ir izveidojusies maza, pozitīva atkarība no lapu salātiem ar avokado, ņamma. Vakariņās dzeram svaigi spiestas sulas, brokastīs garda recepte ir banāns ar avokado, sēklām un var pielikt odziņas, piemēram, zīdkoka. Tikai atceraties, izmērcēt sēkliņas/odziņas, lai “atdzīvinātu”. Esmu sapratusi, ka svaigēšana Latvijas apstākļos ziemā ir dārga. Aizvien gaidu dehidratora teflona plāksnes, lai varētu cept krekerīšus un maizi!
Šodien iedvesmojos no video, pagatavoju blenderētus ziedkāpostus ar lociņiem, ķiploku, citrona sulu. Ak šausmas! :D Bet divas atziņas: mans organisms nedraudzējas ar ķiplokiem un daudz labāk ēst neblenderētus dārzeņus. To apstiprina arī pirms kāda laika gatavotais gaspacho!
Ir interesanta pieredze, esmu tā teikt “iesvārstīta” (Zēlanda grāmatas) uz svaigēšanu. Es pavisam noteikti zinu, ka būšu svaigēdāja, jo ticu dabas enerģijai un tam, ka daba dziedē!
Veikami visiem, kas ir uz šī ceļa!

No comments:

Post a Comment