14/03/2015

PIRMĀ NEDĒĻA

Esot dekrētā, man ir daudz laika vienai, laiks, kad varu ļauties domām un trakām idejām. Viena no, manuprāt, trakākajām idejām ir svaigēšana.
Sākoties jaunam gadam, aizvien vairāk pārliecinājos, ka tas ir tas, kas man šobrīd nepieciešams. Svaigēšana ir milzīgs solis pārmaiņu virzienā, lai par tādu kļūtu ir vajadzīgas zināšanas un saprašana. Esmu ceļa sākumā, tādēļ nepieskaitu sevi svaigēdāju pulkam, bet drīzāk esmu vegāne ar ievirzi svaigēšanā! manuprāt, svaigēšana ir sarežģīta, jo ēdiens nedrīkst būt termiski apstrādāts, ir jābūt vērīgai par produktu izcelsmi (piemēram, veikalā pirktas aprikozes vai griķi, tas viss ir apstrādāts un “”miris”).
Kā tas sākās? Jau kopš bērnības manas attiecības ar gaļu ir bijušas nosacītas, es ēdu, jo tāds bija ģimenes modelis. Kad sāku dzīvot patstāvīgi, ēdu gaļu, tikai vistu, jo esot veselīga un garšai jau arī nav ne vainas! Bija bezgaļas periodi, bet periodiski! Zīdot mazo, ēdu daudz vistas, lai piens būtu “trekns” :D! Pašlaik pašai smiekli nāk, jo uzskatu, ka tas ir mīts! No zivīm man ir visgrūtāk atteikties, patiesībā, pieļauju domu, ka kādreiz ieēdīšu kādu gabaliņu!
Ar piena produktiem cits stāsts! Es dievinu piena produktus, lakto, jogurtus, sieru, biezpienu, pat paniņas, BET, kad piedzima bērniņš ar laktozes un piena olbaltuma nepanesību, viss mainijās! Tika ieviestas krasas pārmaiņas manā ēdienkartē, izslēdzot VISA veida pienu (pat piena pulveri) no ēdienkartes! Nu jau 4 mēnešus neesmu ēdusi neko no iepriekš minētā. Ziniet, jutos labi, man nepietrūkst pat jogurts.
07.01.15 sāku īstenot domu par svaigēšanu. Nu vairs mani neinteresē vistas gaļa, saldumi, termiski apstrādātās lietas, būtībā neinteresē nekas no “vecās dzīves”.
Pirmās dienas bija jautras (eksperimenti ar ēdienu receptēm), nepietrūka nekas, bet rit 7. diena un gribētos kārtīgu porciju treknumu :D Neesmu izsalkusi, bet pieradums dara savu. Cenšos būt stipra, turēt sevi grožos, motivēju sevi, jo zinu, ka rezultāts būs. Mans mērķis nav izkāmēt, bet būt skaistai mūžam, zinu, ka ēdot burgerus, saldumus utt, ķermenis tiek novārdzināts un ar laiku zaudē savu jauneklīgo izskatu. Zinu, zinu, tas ir neizbēgami, bet esmu apņēmusies šo procesu maksimāli novilcināt!
Ir apritējusi pirmā nedēļa, ēdu daudz dārzeņu, augļu un riekstu. Par riekstiem runājot, gaidu, kad pienāks mani ekoloģiskie rieksti, jo ar tiem veikala riekstiem neko nevar saprast (apcepti/neapcepti). Mani sabiedrotie ir sulas spiede un foršā Ziemassvētku dāvana – blenderis, vīra atbalsts un iedrošināšana, kā arī youtube filmas un svaigēdāju pieredzes stāsti! Drīz iemēģināšu ebay guvumu – dehidratoru, vēl tikai teflona loksnes jāsagaida. Atsauksme būs!

No comments:

Post a Comment