21/06/2015

Sports <---> Uzturs

Sportiskās aktivitātes + veselīgs uzturs vai otrādāk?! Skaidrs ir viens, abas lietas iet roku rokā. Kad es uzsāku pārmaiņas savā ēdienkartē, nevarēju pat iedomāties, kur tas mani novedīs, pozitīvā ziņā. Sākumā bija grūti saprast, kā ir iespējams dzīvot bez tā, kas bija tik ļoti pierasts, likās nereāli iziet ārpus komforta zonas. Vairā vai mazāk piespiedu kārtā,  es to izdarīju. Bet sports ikdienā, tas aizvien liekas neaptverami. Šī vēlme nāca tik negaidot, kā tāda apskaidrība. Patiesībā ir tā, ka atbrīvojot organismu no liekajām indēm (šeit es domāju čipšveidīgos, kolveidīgos utt, mūsu ģimenē dēvētos draņķus), tiek atbrīvots prāts. Biju par to lasījusi, bet nesapratu, kā tas darbojas un vai darbojas. Bet varu teikt, tas ir fantastiski, redzēt neredzēto, just nejusto un būt brīvākai. Visiem to novēlu. Uzskatu, ka mazliet brīvāks prāts, ļauj man vēl labāk saprast, kas ir patiesās vērtības dzīvē, sports ir viena no šīm lietām. Un nav nozīmes cik naudas ir kontā, galvenā ir vēlme darboties. Muļķīgas ir atruna, ka es nevarēšu, jo man nav tas un tas. MUĻĶĪBAS! Mums pieder tik daudz, ir nozīme tikai tam! Ja runājam par to pašu sportu, nav nozīmes cik stilīgas ir botas, vai krekliņš ir dry fit un sporta zāles abonements ir iegādāts...Ja būs vēlme sportot, iepriekšminētās lietas būs mazsvarīgas, jo rezultāts tiek sasniegts abos gadījumos!
Skriešana ir kā meditācija, mans laiks, būšana un sadarbība ar sevi. Vēlme neļauties atrunām, iemesliem, lai to nedarītu, saņemties un būt lepnai. Kad es skrienu, man galvā rodas miljoniem domu. Dažas no tām tiek attīstītas tālāk un dzimst neticamas idejas, jauns skats uz dzīvi. Reizēm gribas, ierakstīt visas idejas, notvert tās visas, jo ir tik vērtīgas un burvīgas.
Bet, ja atgriežamies pie "atbrīvotā prāta", tas nav attiecināms tikai uz vēl lielāku vērtību sistēmas pārskatīšanu, revīziju savā materiālajā un emocionālajā pasaulē, bet arī uz saskarsmi ar apkārtējiem. Esmu kļuvusi daudz empātiskāka, iejūtīgāka pret minoritātēm un citādi domājošiem cilvēkiem. Grūti, protams, teikt un apgalvot, ka tas ir saistāms tieši ar pārmaiņām ledusskapja saturā (agrāk es biju saldumu gigants :D), bet loma tam ir, neapšaubāmi.
Es Jums visiem novēlu atrast savu miera ostu, attīrīt materiālo un galvenais jau emocionālo pasauli. Nav nozīmes, kā tas tiek darīts, man palīdz sports, iespējams Jums arī palīdzētu. Vajag saņemties un darīt, bez atrunām, sevis žēlošanas un iemeslu "nedarīt" meklēšanas.
Atcerieties par 21 dienas likumu, jo tas ir laiks, kurā rodas ieradums.
Esi pacietīgs, jo rezultāts būs un kad sāksi redzēt to, radīsies jauns spars, lepnums un prieks :)

No comments:

Post a Comment