01/04/2015

Šokolādes-apelsīnu smoothie

Šis smoothie man ir liela mistika, katru reizi, kad uztaisu, domāju - KĀDĒĻ!? Tas ir savdabīgs, man grūti pateikt vai vispār man tas garšo.... Tomēr taisīt gribas, jo garša ir piesaistoša un ārkārtīgi interesanta. Garša atgādina "Laimas" apelsīnu šķēlītes glazūrā.
Šis dzēriens derēs tad, kad priekšā gara diena un vajag kaut ko barojošu.
Recepte:

  • 2 mazi vai viens liels apelsīns
  • 1.5 liels banāns
  • 0.5 avokado
  • kakao pēc garšas
Taisot šo smoothie, pirmo reizi testēju kokteilim pievienot apelsīnus nevis sulu (sulu nekad vēl neesmu likusi, jo esmu pārāk slinka spiest tik mazu daudzumu). Pievienoju 2 mazos apelsīnus, viss bija perfekti, daiviņu miziņas nebija jūtamas, masa bija viendabīga. Nākamajās reizēs apelsīni bija lielāki, riskēju, BET mizas bija jūtamas. Tātad, varat riskēt blenderēt mazos apelsīnus, mizot nost daiviņu mizu, testēt sulu vai samierināties ar kokteilī esošajām miziņām, kas sākumā ir mazliet traucējošas, bet pierod :D
Es izmantoju 1 lielu svaigu banānu un pusi saldētu, tas masu dara biezāku. Nākamajās reizēs likšu tikai saldētu banānu.
Noteikti ļauj ievilkties kādas 10 minūtes!
Rezultāts:
Smoothie, kas nav atspirdzinošs, bet drīzāk kā saldais ēdiens. Visnotaļ iesaku pamēģināt, jo garšu kombinācija ir patīkama.

No comments:

Post a Comment