03/04/2015

Mango smoothie


Recepte:
  • 1 gatavs mango
  • neliela glāze mandeļu piena

Rezultāts:
Savdabīgi patīkama garša, krēmveidīga konsistence. Kopumā mani mazliet baida izmēģināt jaunas kombinācijas, lai gan esmu vīlusies kokteiļos reti, tomēr būtu žēl samiksēt ne īpaši labu miksli ar mango un citiem augļiem, kas bez likšanas smoothie, garšo fantastiski!
Man ir ļoti grūti būt objektīvai un izteikt savu viedokli par katru konkrēto dzērienu/ēdienu, jo zinu, ka gaumes ir ārkārtīgi dažādas. Patiesi vēlos, lai es nesagādāju vilšanos, kādam bloga lasītājam ar savām salielītajām kombinācijām :D Tādēļ cenšos baudīt jaunās kombinācijas ar vīru/ māsu vai kādu citu degustētāju :) Šoreiz vīra reakcija: "WOW! Es to TĀ izdzeršu" :D Šis esot viņa favorīt smoothie, kas līdz šim tapis mūsmājā! Mans favorīts gan bija cits, bet šo noteikt kādu reizi vēl pagatavosim, eksotikas noskaņās.
Ieteikt varu neaizrauties ar mandeļu piena pievienošanu, labāk to liet pamazām, jo pielejot par daudz, tiek nomākta mango garša un konsistence kļūst parāk šķidra.

No comments:

Post a Comment