22/04/2015

Laima kūciņas

Būsiet jau ievērojuši, ka saldie ēdieni un dzērieni ir vairākumā, ja salīdzina ar salātiem un pamatēdieniem kopumā. Tas skaidrojams pavisam vienkārši, MAN GARŠO SALDUMI :) Kopš esmu atklājusi svaigās kūkas, cepumus, uzkodiņas, esmu aizmirsusi par agrāk tik ļoti mīlētajiem kēksiņiem. Patiesībā visu savu dzīvi esmu aizrāvusies ar kulināriju, aizvien plauktos glabājas agrāk tik ļoti nepieciešamais ekipējums :D
Vēlos dalīties ar Jums šajā receptē. Laima kūka ir vienkārši pagatavojama, garda un veselīga, ideāli!
Recepte (2 maziem trauciņiem, lielākai kūkai jāņem vismaz 3 avokado):
Pamatnei:

  • nemērcēti valrieksti
  • kokosriekstu skaidiņas
  • mērcētas dateles
Pildījumam:

  • 1 avokado
  • 2 banāni
  • 1 laima sula
  • rīvēta laima miziņa
  • 1 ēk kokosriekstu eļļas
  1. Sablenderē pamatnes sastāvdaļas un kārto veidnē.
  2. Sablenderē pildījuma sastāvdaļas, klāj uz pa virsu pamatnei.
  3. Ievieto ledusskapī vismaz uz 2 stundām. *stāvot kūka maina krāsu uz brūnganu.
Rezultāts:
Lieliska kūka.
Es gatavoju mazajos trauciņos, jo nebija nepieciešamība pēc lielās kūkas. Gatavojot lielo kūku svarīgi ir pievienot kokosriekstu eļļu, jo tā satur kopā masu. Kokosriekstu eļļa sacietina masu, tas palīdz to sagriezt, tikai kūka jātur ledusskapī apmēram 3h pirms pasniegšanas.
Sastāvdaļu attiecība atkarīga no kūkas izmēra, jāvadās pēc sajūtām. Attēlā redzamajos trauciņos ir izmantoti 2 banāni, 1 mazais avokado un sula no 1 neliela laima. Pamatnes masu nevajag biezu, jo tā ir intensīva un ar izteiktu garšu, ja būs pārāk bieza, nomāks pildījumu. Šai kūkai neprasās papildinājumu, ne mērces, ne ogas, tā ir pilnīga pati par sevi.
Ziniet, es nesaprotu, kā es varēju neēst valriekstus. Tos esmu sākusi lietot pēdējo divu gadu laikā, laikam grūtniecības iespaids :D Šie rieksti ir ideāli, tie veicina smadzeņu darbību, atjauno organismu pēc traumām. BET nav ieteicams apēst vairāk par 10 riekstiem dienā!
Rekomendēju šo kūku. Vīrs prasīja papildporciju, YES! :)

No comments:

Post a Comment