26/04/2015

Kokosa bumbas un pudiņš

Sveiks, lasītāj!
Šajā ierakstā mazliet pārdomas un mazliet no manas ēdienkartes.
Gana ilgi testēju dažādas kombinācijas. Par visām nerakstu atsauksmes, tikai par tām, kuras man liekas diskusijas vērtas, labas, atmiņā paliekošas vai kā citādi piesaistošas. Šajā laikā jau esmu diezgan daudz sapratusi, kas un kā notiek svaiguma pasaulē. Esmu uzzinājusi knifus, lietas, kuras iepriekš nenojautu, kombinācijas, kas agrāk likās neaptveramas. Esmu nogaršojusi augus, kurus kādreiz nepazinu un uzskatīju par govju barību.

Esmu sapratusi, ka, lai kaut ko iegūtu, kaut kas ir jādod (to jau zināju, bet guvu apstiprinājumu atkal un atkal). Šajā gadījumā tas, kas ir jādod ir laiks un mazliet veselā saprāta :D Runājot atklāti, svaigā ēšana mani ir pamatīgi sagrābusi savā varā. Esmu aizrāvusies! Tomēr jūtu, ka tuvojas vasara un laiks, ko varēšu veltīt blogošanai samazināsies. Tomēr par īpašajām kombinācijām noteikti rakstīšu. Neesmu izdegusi, bet mazliet gribas ieslīgt rutīnā, jo goda vārds, šobrīd liekas, ka es varētu pārtikt no apelsīniem, šokolādes nana cream, upeņu pumpuru - nātru smoothie un vismīļākā greipfrūtu smoothie. Ārkārtīgi ceru, ka man izdosies atrast vēl kādu tik ļoti manai gaumei derīgu dzērienu un ēdienu. 
Šodien gatavoju kokosriekstu piena - chia sēklu šokolādes pudiņu un kokosriekstu bumbas. Viss ir pavisam vienkārši. 


Recepte chia pudiņam:
  • kokosriekstu piens
  • chia sēklas
  • kakao
  • medus

  1. Kokosriekstu pienu sablenderē ar kakao un medu.
  2. Iegūtajā masā briedina chia sēklas. Var sajaukt masu iepriekšējā vakarā un brokastīs ēst, bet var arī briedināt īsāku laiku, apmēram 30 minūtes.
  3. Var ēst tā pat vai pasniegt ar banāniem. Šoreiz testēju un kārtojumu veidoju ar aveņu nana cream

Rezultāts:
Tika iegūts skaists saldais. Vīram garšoja. Viņam vispār garšo chia pudiņi. Gaumes ir dažādas, man garšoja, bet ne tik ļoti, lai taisītu atkal un atkal. Pie kam, manuprāt, pudiņi vislabāk izpildās ar banānu ripiņām.




Ko es daru ar kokosriekstu skaidiņām, kas paliek pāri no piena gatavošanas? Sajaucu cepumos, uzcepu maizi vai pagatavoju kādu saldo. Šoreiz samiksēju kokosa bumbās.
Recepte:
  • kokosa skaidas
  • mērcētas dateles
  • mazliet mandeles
  • mazliet kausēta kokosriekstu eļļa
  1. Sablenderē dateles ar skaidiņām un mandelēm.
  2. Veido bumbas, kurām vidū iespiež mandeli.
  3. Izviļā skaidiņās vai drupinātās mandelēs.
  4. Ievieto ledusskapī, lai mazliet sacietē.
Rezultāts:
Man garšoja. Ātri, vienkārši un skaisti!

No comments:

Post a Comment