07/05/2015

Meloņu - apelsīnu smoothie

Meloņu fani, tas Jums :)
Atceros, kad biju maza, man bija alerģija pret arbūziem. Es tos dievināju, bet vienmēr sametās pumpas. Tā nu vecāki mani lutināja un  katru reizi, kad ģimene ēda arbūzus, man tika melone. Tajā laikā man garšoja melones, ļoti - ļoti. Tomēr šobrīd dodu priekšroku citiem augļiem. Zinu, ka gaume mainās un būs laiks, kad atkal melones būs mans top 1 pirktais auglis. Tad šo smoothie taisīšu, bet pašlaik, turpināšu sajūsmināties par apelsīniem un āboliem :)
Recepte:
  • 1/3 melones
  • 1/2 apelsīna (bez daiviņu mizām)
  • banāns
  • mazliet medus
  • smalcināts ledus
Rezultāts:
Melone labi sader ar apelsīnu, banāns piedod saldo garšu, ledus atsvaidzina. Dominē melone, bet pārējās sastāvdaļas mazliet neitralizē izteikto melones garšu.



No comments:

Post a Comment