17/04/2015

Ananāsu smoothie

Varētu likties, ka man drīz aptrūksies jaunas kombinācijas? Nedomāju gan, jo uz Zemeslodes ir tik daudz interesantu augu/augļu/dārzeņu. Katrs ar savu garšu, īpatnībām, gluži kā cilvēki, katrs ar savu raksturu. Vienreizēji.!! :)
Šoreiz testēju ananāsu, jau esmu minējusi, ka ar tiem eksotiskajiem augļiem man iet tā ne visai, jo esmu diezgan skopa. Skopa tādā ziņā, ka man ir bail izniekot tos. Piemēram, tas pats mango, tas taču bez visādiem smoothie ir tik fantastiski gards. Vienmēr pastāv risks samiksēt ne tik foršas kombinācijas, kā rezultātā man ir žēl :D
Mazliet par ananasu, tas satur gandrīz visus vitamīnus un minerālvielas. Attīra zarnu traktu, šķidrina asinis, novērš aterosklerozi, infarktu un insultu, veicina trombu uzsūkšanos. Edot pirms maltītes, tas palīdz pilnvērtīgāk sagremot olbaltumvielas. Skan lieliski! Testējam :)


Recepte:
  • 2 gl mandeļu piens
  • 1 banāns
  • puse ananāsa
Rezultāts:
Man radās problēmas ar banāniem. Šoreiz vajadzēja taisīt lielu daudzumu kokteiļa, tādēļ labu gribot pieliku pārāk daudz banānu un tie nomāca ananāsa un piena garšu. Vilšanās. 
Recepti atkārtoju ar šeit minētajām proporcijām, bija labāk, bija gards. Tomēr man gribējās izteiktāku ananāsa garšu. Laikam pārāk esmu pieradusi pie ananāsu sulas. Nākamajās reizēs likšu klāt ko eksotiskāku, to pašu mango, līdz ar to, aizvien esmu ideālā ananāsu smoothie meklējumos.
Ir idejas?, dalies :)


No comments:

Post a Comment